Telefon direği şikayeti nereye yapılır?
Telefon direği arıza bildirimi: Düşen telefon direğini ilgili kuruma bildirin. Ayrıca Türk Telekom web sitesi üzerinden arıza bildiriminde bulunabilirsiniz.
Elektrik direği arızası nereye bildirilir?
Alo 186 BEDAŞ Çağrı merkezindeki elektrik direği lambasının arızalanması
Türk Telekom arıza bildirimi nasıl yapılır?
Değerli müşterimiz, ERROR yazıp boşluk bıraktıktan sonra 10 haneli telefon numaranızı girip 6616’ya SMS göndererek de arıza bildiriminde bulunabilirsiniz. 6616 numarasına tüm operatörlerden SMS gönderebilirsiniz. Göndereceğiniz SMS’ler kendi tarifenizden 1 SMS olarak ücretlendirilecektir.
Sabit telefon arızası nereye bildirilir?
Ev telefonu başvurularınızı Türk Telekom Online İşlem Merkezimizden, Türk Telekom Ev Telefonu Online İşlemlerimizden, Çağrı Merkezimizden* (444 1 444) veya Türk Telekom ofislerimizden ya da Türk Telekom mağazalarımızdan yapabilirsiniz.
Telefon direkleri kime ait?
Dışarıda gördüğünüz direklerin çoğu elektrik şirketi ve telefon şirketine aittir. Birçoğu her ikisi tarafından ortaklaşa sahiplenilir. Elektrik ve telefon şirketleri, kimin başkasına bağlanabileceğine dair kararlar alır. 25 Haziran 2019 Dışarıda gördüğünüz direklerin çoğu elektrik şirketi ve telefon şirketine aittir. Birçoğu her ikisi tarafından ortaklaşa sahiplenilir. Elektrik ve telefon şirketleri, kimin başkasına bağlanabileceğine dair kararlar alır.
Sokak aydınlatma direkleri kime ait?
14 Mart
Cep telefonundan elektrik arızası nasıl aranır?
Sabit hat veya cep telefonundan 186’yı ararsanız, doğrudan bölgenizdeki dağıtım şirketine bağlanırsınız. Dağıtım ve kamu hizmetleri şirketleri ayrıca başka bir hat üzerinden arıza raporları alabilir.
Elektrik direği için kim aranır?
Mobil 186. TÜRKİYE’DE BİR İLK: 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEP TELEFONUNUZDA! ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ TÜRKİYE’DE DAHA FAZLA FİYATA ULAŞIYOR. Ayedaş / Toroslar / Başkent 186 sayesinde elektrik dağıtım hizmetlerine ilişkin işlemleriniz artık bir cep telefonu uzağınızda.
186 nerenin numarası?
NotrufnummernNotfallkontaktnummernNotdienst (Alo Ambulance)112Stromausfall186Erdgasausfall187Telefonausfall12118 weitere Leitungen
444 375 telefon kime ait?
Türk Telekom için 444 1 444; TTNET için 444 0 375 müşteri hizmetleri hattına ulaşabilirsiniz.
Türk Telekom arıza telefonu kaç?
0850 800 55 00 Türk Telekom arıza kaydı talebi. 12 Nisan 2023’te Türk Telekom’u aramak istediğimde internet bağlantımda oluşan arızanın kaydını oluşturmak için 0850 800 55 00’ı aradım.
Türk Telekom arızayı kaç günde gidermek zorunda?
– Türk Telekom’dan kaynaklanan ve servis sağlayıcıyı etkilemeyen arızalar: Arızanın nerede olduğu fark etmeksizin, arıza 10 iş günü içerisinde giderilir. – 444 4 564 Kurumsal Çağrı Merkezi aranarak arıza tespiti yapılıp arıza çözümünün teyidi alınabilir.
Telefon direği devrildi nereye bildirilir?
Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.
Ev telefonu arıza numarası kaç?
Ücretsiz özel hizmet numaralarıÜcretsiz özel hizmet numaralarıTELEFON HATASI121ALO AFAD122TCDD ACİL DURUM BİLDİRİM HATTI131ALO GÜMRÜK ŞAPKASI13614 diğer hatlar
Türk Telekom şikayet için nereyi aramalıyım?
0850 800 55 00 Müşteri hizmetleri. Şüpheli aramalar. 0850 800 5500 İnternet aboneliği için bu numaradan Türk Telekom’u aradık. T.C.
Tedaşı kime şikayet edebilirim?
Dilekçe hakkı kapsamında talep ve şikâyetlerinizi kamu kurumlarına iletebilir, bilgi edinme hakkı kapsamında ise Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla kamu kurumlarından bilgi talep edebilirsiniz.
Telefon operatörlerini nereye şikayet edebilirim?
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.
Telefon servisini nereye şikayet edebilirim?
“Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” dışında, aşağıdaki bağlantıdan tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunan TÜKETİCİ BİLGİLENDİRME REHBERİ’ni okuyarak şikayetinizle ilgili ön bilgi alabilirsiniz.
Telefon arama şikayeti nereye yapılır?
”Tüketiciler, izinsiz olarak kendilerine yapılan rahatsız edici telefon görüşmelerine ilişkin; şikâyetlerini elektronik ortamda e-Devlet kapısı İYS veya Ticaret Bakanlığı’nın internet sitesi üzerinden veya şikâyetçinin ikametgahının bulunduğu yerdeki Ticaret Bakanlığı il müdürlüğüne yazılı olarak iletebilecekler.